2013. szeptember 29., vasárnap

Díj 1.

Megkaptam életem és persze a blog első díját is. Nagyon szépen köszönöm Kármen B.-nek!!!



Díj szabályai:

1.Írj 11 dolgot magadról.(most nem tudnék mit írni de az előző díjaknál sokat írtam magamról).
2.Válaszolj 11 kérdésre.
3.Tegyél fel 11 kérdést.
4.Küldd tovább 11 embernek.
 
11 dolog rólam:
1.Szeretem a lila színt.
2.Nem tudnék zene nélkül élni.
3.Most 9. osztályos vagyok.
4.Imádom a barátaimat.
5.Utálom ha valaki a családomat vagy a barátaimat szidja.
6.Ez életem első saját blogja.
7.A tesóm nagyon szépen rajzol.
8. Van egy hugom.
9. Nincs háziállatom.
10.Szeretnék kimenni Londonba.
11.Nagyon örülnék egy kiskutyának.
 
Válaszaim:
1.Mi a hobbid?
Szeretek röplabdázni. Mondhatjuk úgy, hogy ez a hobbim
2.Ismered a Lawson-t?
Szeretem..
3.Ha igen, szereted és ki a kedvenced?
Ryan és Andy.
4.Szerinted Danielle Peazer szép?
GYÖNYÖRŰ.
5.Láttad már ,,Az ördög Pradát visel'' című filmet?
Nem láttam vagyis teljesen biztos nem.
6.Kedvenc sorozatod?
Sok van..
7.Rihanna vagy Beyoncé?
Rihanna.
8.Szereted Rita Ora-t?
Igen szeretem.
9.Vélemény Miley Cyrus-ról?
Imádom a számait,de szerintem régen sokkal jobban nézett ki és a mostani klipjei is elég furcsák. Ezektől eltekintve szeretem.
10.Tetszik a Wrecking ball című száma?
Egyszerűen imádom.
11.Mit kérdezzek még?
Nem tudom mit szeretnél?
 
Kérdéseim:
1.Szereted a  The Wanted-ot?
2.Van háziállatod?
3.Hány éves vagy?
4.Szoktad nézni az X-Faktor-t?
5.Taylor Lautner vagy Taylor Swift?
6.Kedvenc kaja?
7.Milyen zenéket szoktál hallgatni?
8.Vélemény a BTR-ről?
9.Hányadikba mész?
10.Szeretsz olvasni?
11. Ha igen mi volt az utolsó könyv amit elolvastál?
 
Blogok:
 
Nem sokára hozom a következő részt már fejben kitaláltam az egészet csak be kell írnom a gépbe..
 

1 megjegyzés: